Fundacja Medicover – organizacja pożytku publicznego

Logo Fundacja Medicover


14. listopada obchodzimy Światowy Dzień Cukrzycy. Z tej okazji, Fundacja Medicover i Program PoZdro!, przygotowały ogólnopolską kampanię społeczną, podejmującą temat cukrzycy typu 2, która stanowi aż 90% przypadków tego schorzenia. Kampania ma dwa wiekowe profile – skieruje swoje przesłanie do dzieci oraz do ich ukochanych babć i dziadków. 14.11 ruszają równolegle platformy internetowe: superdziadkowie.pl i ddob.com/pozdro. Na platformie DDOB młodzi ludzie spotkają się znów ze swoją ulubioną Vlogerką i naszymi Superbohaterami. Będziemy mieć też dla Was KONKURS z rewelacyjnymi nagrodami, z których ucieszą się wielbiciele YouTube. J STAY TUNED! W komunikacji miejskiej w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu i Lublinie, pojawią się „grające słowem” spoty oraz plakaty „Superdziadkowie”, przypominające, że WSPÓLNY CZAS RAZEM JEST LEPSZY OD SŁODYCZY…
Zdrowie leży w naszych rękach (i nogach, bo o aktywność fizyczną także tutaj chodzi 🙂 ), a dziadkowie mogą być pod tym kątem ogromnym wsparciem i wzorem dla swoich wnuków. Zdrowie + czas spędzany razem, w dzisiejszych zabieganych czasach, są przecież tak cenne i niepowtarzalne… lepsze niż słodyczowe pokusy, czy słodkości w zamian, bo nic ich nie może zastąpić.
W kampanii spotów Superdziadkowie.pl, emitowanych m.in. w komunikacji miejskiej w 4 miastach, w których działa PoZdro!, przywołamy obraz wspólnych, niezapomnianych chwil spędzanych z naszymi dziadkami i babciami. Mogąc na nich liczyć, bardzo potrzebujemy ich prawdziwego wsparcia i chcielibyśmy, by dbając o nas w swój wyjątkowy sposób, dbali o nas zawsze. Kto bardziej niż dziadkowie wie, że zdrowie to drogocenna i krucha rzecz i młodzi ludzie nie powinni podchodzić do niego niepoważnie?
W sednie kampanii PoZdro! Superdziadkowie.pl, chcemy dać do zrozumienia, że słodycze nigdy nie zastąpią radośnie, ciekawie, beztrosko, aktywnie, spokojnie, czy w jakikolwiek inny sposób, ale WSPÓLNIE spędzanego czasu.. Z kolei młodzi – mądrzy i chcący podejmować świadome decyzje, powinni wziąć sprawy w swoje ręce, nie być „zieloni” w temacie zdrowia. Zadbajmy o siebie w pełni, również nawzajem. Dziadkowie mogą nas wspaniale wspierać, inspirować i motywować! I dawać najlepszy przykład, bez masy słodyczy
Spoty i / lub plakaty kampanii Superdziadkowie.pl pojawią się w:
Warszawie – metro (wagony i stacje), autobusy, SKM, tramwaje
Wrocławiu – autobusy, tramwaje
Gdyni – trolejbusy, CH Batory
Lublinie – autobusy
We wtorek, 14.11.2017, drugą prócz spotów odsłoną kampanii PoZdro! na ŚDC 2017, będzie otwarcie specjalnych platform internetowych: www.superdziadkowie.pl i ddob.com/pozdro.
superdziadkowie.pl – to strona dla Babć i Dziadków. Dla Tych, którzy są ciekawi. Którzy chcą postępować z rozmysłem. Dla których liczy się sprawdzona wiedza o profilaktyce zdrowia ich wnuków i którzy chcieliby być dla nich mądrymi wychowawcami, fajnymi kompanami i przyjaciółmi. Wiemy, że kochacie swoje wnuki 🙂 Sprawdźcie więc jak najlepiej zadbać o ich zdrowy styl życia. Macie na to ogromny wpływ! (nawet większy niż ktokolwiek przypuszcza 🙂 )
ddob.com/pozdro będzie platformą stricte skierowaną do młodzieży. Zaangażuje wokół tematu cukrzycy typu 2 swojską dla młodych ludzi przestrzeń social mediów, z popularną youtuberką – ambasadorką akcji na czele. Młodzi ludzie na ddob.com/pozdro poznają zaskakujące fakty dotyczące cukru, o których nie mieli nawet pojęcia 🙂 , dowiedzą się co robią z nami słodkie napoje, poznają niezwykłe zasady zdrowego odżywiania oraz całą prawdę o aktywności fizycznej. Czy życie stanie się lepsze jeśli będą uprawiać sport? To wszystko i jeszcze więcej – między innymi FANTASTYCZNY KONKURS, z bardzo ciekawymi nagrodami. Oddamy głos młodym ludziom by … powiedzieli nam coś więcej ? 🙂 (hmm.. Stand-up? Nie.. Jeszcze nie zdradzimy 🙂 )To wszystko na specjalnej, internetowej platformie PoZdro! ddob.com/pozdro z okazji Światowego Dnia Cukrzycy, już od 14. listopada. WPADAJCIE!!
Obie kampanie, choć mają różnych odbiorców, to jeden wspólny mianownik – zdrowy styl życia może uchronić Cię przez cukrzycą typu 2.
Kampanię 14. listopada uzupełni w wieczornych godzinach akcja podświetlania budynków (biurowców, instytucji kultury, stadionów), w miastach działania PoZdro!, kolorem niebieskim.
W Światowym Dniu Cukrzycy, już od kilku lat wiele przedsiębiorstw i instytucji na całym świecie podświetla swe budynki i budowle na kolor niebieski, gdyż właśnie ten kolor został przyjęty przez Światową Federację Cukrzycy jako symbol zjednoczenia ludzi dobrej woli na rzecz cukrzycy („Unite for diabetes”). Podświetlenie budynku w dniu obchodów Światowego Dnia Walki z Cukrzycą jest wyrazem solidarności z osobami chorymi na cukrzycę i poparcia dla działań instytucji i organizacji, które na całym świecie walczą z tą poważną w skutkach chorobą.
OBSERWUJCIE CO SIĘ BĘDZIE DZIAŁO 🙂

Skip to content